Spłyń kajakiem

W ostatnim czasie razem z przyjacielem Szymonem polubiliśmy szukanie przygód. Wiec gdy w czasie kolejnej naszej rozmowy wynikło, że nigdy nie byłem na kajakach mój rozmówca powiedział wprost: spłyń kajakiem! Spodobał mi się ten pomysł i zaczęliśmy planować wspólny wypad, jednak wyjazd tylko w dwie osoby nie wydawał nam się szczególnie atrakcyjny. Zadzwoniliśmy do znajomego który swego czasu często jeździł popływać. Z nie ukrywaną radością zgodził się i polecił nam kajaki nad pilicą. Sprawdziliśmy miejsce w internecie i wydało nam się bardzo dobre wiec przystaliśmy na jego propozycje. Ustaliliśmy że nasz wspólny znajomy, który ma najwięcej doświadczenia, zorganizuje nasz weekendowy wyjazd. Nie cały tydzień później byliśmy gotowi do wyjazdu. Spakowaliśmy ciuchy, prowiant, pieniądze i wszystkie inne rzeczy, które mogły by być przydatne na takim wyjeździe. Razem z Szymonem, gdy pojawiliśmy się w ustalonym miejscu, byliśmy mocno podekscytowani. pojawiliśmy się jako pierwsi. W czasie oczekiwania na znajomego rozmawialiśmy jak świetnie zapowiadają się nadchodzące dni. Po nie całej połowie godziny pojawił się organizator. Szybko zaczęliśmy go obsypywać pytaniami gdzie dokładnie nas zabierze. Odpowiedział że miejsce nazywa się „kajaki nowe miasto nad pilicą”. Po tym jak odpowiedział nam na wszystkie pytania wsiedliśmy do samochodu i ruszyliśmy nad wodę, Na miejscu było pięknie, spokojnie i cicho. Miejsce w którym spływaliśmy było dobrane idealnie tak jak sobie wyobrażaliśmy. Weekend mogę zdecydowanie uznać za udany.

Related Post

Nowoczesne Chiny Chiny to bardzo kontrowersyjne miejsce ze względu na politykę, jaką tam się uprawia, zwłaszcza wobec Tybetańczyków. Nie da się jednak ukryć, że wycieczka w to miejsce stanowi doskonały pomysł na spędzenie swoich wakacji, nie tylko w samotności, ale ...
Urok Japonii Japonia to kraj kwitnącej wiśni i wielu innych wspaniałych atrakcji, na jakie warto zwrócić uwagę, jeśli planujemy swój wyjazd w to niesamowite miejsce. Przede wszystkim mamy wspaniałe japońskie świątynie i tradycyjną architekturę, jaka robi wrażeni...
Wycieczka do Tybetu Tybet to miejsce, jakie zawsze warto odwiedzić. Mamy tu do czynienia jeszcze z naturą w stanie niemal dzikim, nie całkiem przekształconą przez ręce człowieka, co sprawia, że pejzaże zachwycają swoim urokiem. Poza tym mamy tutaj wspaniałe klasztory T...
Klimat Grenlandia, znajdując się pod wpływem arktycznych lub polarnych mas powietrza, ma zimny klimat arktyczny. W wyniku jednak dużej rozciągłości południkowej występują znaczne różnice klimatyczne. Na południu wyspy panuje klimat subarktyczny. W zacisznyc...
Komunikacja W komunikacji miejskiej przeważają latem rowery i motocykle, używane z reguły przez młodzież. Jedynie Nuk i kilka największych osiedli miejskich ma taksówki, prywatne samochody osobowe i samochody ciężarowe, a Nuk nawet autobusy komunikacji miejskiej...
Egzotyczne wyspy i wypoczynek Wyjazd w egzotyczne miejsca to doskonała okazja, by zasmakować czegoś zupełnie innego, co pozwoli nam rzeczywiście odpocząć. Im dalej jesteśmy od domu i problemów, tym lepiej się czujemy, a egzotyka dobrze na nas działa. Można rozkoszować się lokaln...