Spłyń kajakiem

W ostatnim czasie razem z przyjacielem Szymonem polubiliśmy szukanie przygód. Wiec gdy w czasie kolejnej naszej rozmowy wynikło, że nigdy nie byłem na kajakach mój rozmówca powiedział wprost: spłyń kajakiem! Spodobał mi się ten pomysł i zaczęliśmy planować wspólny wypad, jednak wyjazd tylko w dwie osoby nie wydawał nam się szczególnie atrakcyjny. Zadzwoniliśmy do znajomego który swego czasu często jeździł popływać. Z nie ukrywaną radością zgodził się i polecił nam kajaki nad pilicą. Sprawdziliśmy miejsce w internecie i wydało nam się bardzo dobre wiec przystaliśmy na jego propozycje. Ustaliliśmy że nasz wspólny znajomy, który ma najwięcej doświadczenia, zorganizuje nasz weekendowy wyjazd. Nie cały tydzień później byliśmy gotowi do wyjazdu. Spakowaliśmy ciuchy, prowiant, pieniądze i wszystkie inne rzeczy, które mogły by być przydatne na takim wyjeździe. Razem z Szymonem, gdy pojawiliśmy się w ustalonym miejscu, byliśmy mocno podekscytowani. pojawiliśmy się jako pierwsi. W czasie oczekiwania na znajomego rozmawialiśmy jak świetnie zapowiadają się nadchodzące dni. Po nie całej połowie godziny pojawił się organizator. Szybko zaczęliśmy go obsypywać pytaniami gdzie dokładnie nas zabierze. Odpowiedział że miejsce nazywa się „kajaki nowe miasto nad pilicą”. Po tym jak odpowiedział nam na wszystkie pytania wsiedliśmy do samochodu i ruszyliśmy nad wodę, Na miejscu było pięknie, spokojnie i cicho. Miejsce w którym spływaliśmy było dobrane idealnie tak jak sobie wyobrażaliśmy. Weekend mogę zdecydowanie uznać za udany.

Related Post

Stres i dewiacja Uczony i lekarz kanadyjski, pochodzący z Austrii, Hans Selye zyskał sławę formułując definicję zjawiska stresu. Każdy organizm zaatakowany przez coś, na przykład przez urazy psychiczne i urazy fizyczne — stara się przystosować do nowych warunków prze...
Wzrost gospodarczy w rolnictwie Spośród ekonomicznych zagadnień produkcji rolniczej wyodrębniło szereg dyscyplin samodzielnych, spełniających różnorodne funkcje w po-zr.aniu ekonomiczno-organizacyjnego funkcjonowania produkcji rolnej. Odrębną dyscyplinę ekonomiczno-rolniczą stanowi...
Wspaniałe plaże Plaża to miejsce, jakie od razu przychodzi nam na myśl, gdy planujemy swoje wakacje. Nie mamy ochoty zbyt dużo zwiedzać i wykazywać się jakąkolwiek energią. Marzy nam się po prostu udany odpoczynek na plaży, dzięki któremu będziemy mogli zapomnieć o...
Z rodziną w Macedonii Macedonia znana jest głównie z tragicznych wojen bałkańskich, ale dzisiaj znajduje się tam również atrakcyjny kurort atrakcyjny, jaki warto odwiedzić, a będziemy zadowoleni ze swojej wycieczki. Warto zauważyć, że w takich miejscach mamy do czynienia...
Dziennikarstwo śledcze Dziennikarstwo ma wiele odmian i wbrew pozorom, jest dziennikarstwo zawodem niezwykle trudnym, albowiem nierzadko stoi w konflikcie z prawem albo po prostu jest powodem, dla którego ludzie tracą życie w zupełnie niepotrzebny sposób. Są dziennikarstwa...
Wyobraźnia Znakomicie ułatwia i rozszerza możliwości wykorzystywania dewiacji do odprężenia psychicznego wrażliwa, indywidualna wyobraźnia ludzka, korzystająca ze wszystkich dziedzin sztuki — poezji, literatury, plastyki, muzyki, a także otaczającej nas przyrod...